Drzwi w stylu Glamour - Stolbud Włoszczowa

Jak ożywić drzwi do pokoju dziecka, sprawić by były one wyjątkowe?

dziewczynka15 czerwca 2015 roku startuje kampania promująca najnowszy produkt Stolbud Włoszczowa S.A. - kolekcję drzwi wewnętrznych Glamour. Producent w odpowiedzi na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów, proponuje wszystkim zainteresowanym wykonanie samodzielnego projektu drzwi za pomocą prostej aplikacji dostępnej na stronie internetowej firmy: http://www.stolbud.pl/glamour. Aplikacja do projektowania spersonalizowanych drzwi Glamour umożliwia stworzenie niepowtarzalnego i przytulnego wnętrza, doskonałej przestrzeni do nauki i zabawy. Napisy wykonane są metodą płytkiego frezowania na drzwiach przylgowych lub bezprzylgowych, dostępnych w szerokościach: „60” – „110” i w pełnej gamie pastelowych barw według kolorystyki z palety RAL.

Kampania będzie przebiegała pod hasłem: Glamour - zaprojektuj drzwi do pokoju swojego dziecka! Drzwi Glamour – szczęśliwe dzieciństwo i obejmie prasę wnętrzarską, kobiecą i lifestylową, a także media społecznościowe - głównie Facebook, portale internetowe oraz stronę www.stolbud.pl. Poprzez te kanały komunikacji producent zamierza dotrzeć do świadomego, o wyrobionym guście rodzica, dla którego istotny jest zarówno aspekt zabawowy w wychowaniu dziecka, jak i estetyka otoczenia, w którym ono przebywa. Głównymi adresatami przekazu są rodzice i opiekunowie dzieci w wieku przedszkolnym lub szkolnym. Jednak drzwi Glamour to nie tylko atrakcyjne rozwiązanie do pokoju dziecka, ale także doskonała propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie interesująco zaaranżowane wnętrza i oryginalny design.

„Liczymy też na zainteresowanie kolekcją inwestorów instytucjonalnych. Ze względu na swoje walory edukacyjne drzwi Glamour mogą być wykorzystane w szkołach i przedszkolach. Z powodzeniem znajdą zastosowanie w biurach i innych obiektach użyteczności publicznej, w których mogą zastąpić tradycyjne tabliczki informacyjne (z nazwą działu, sali, numerem pokoju, itp.). Tak naprawdę możliwości zastosowania drzwi Glamour może ograniczyć tylko wyobraźnia i pomysłowość naszych klientów. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii ten wyjątkowy produkt odniesie sukces sprzedażowy, będziemy także dumni, jeśli odtąd szczęśliwe dzieciństwo zostanie również kojarzone z naszą marką” – mówi Katarzyna Skiba, Kierownik Działu Marketingu.

Kreację przygotowała Agencja Abi Plus z Zielonej Góry, zakupu mediów dokonał Rosat Media z Krakowa. Kampania reklamowa drzwi Glamour w mediach potrwa do 30 września 2015 r.

Komunikat prasowy firmy Stolbud Włoszczowa/ KORONEA GROUP www.stolbud.pl